天與地

好多朋友覺得我做有錢人秘書,一定好易識到有錢仔,其實我來之前都有這樣的想法,至少我希望upgrade自己的生活同眼界。而事實上,現實並非如此。

我老闆是香港100%隱形富豪,香港,甚至大陸最出名的幾個富商、明星都是他的好朋友。有時飯局我會見到佢地,但平時接觸得最多是他們的助手同秘書。同樣地,外人想見我老闆,都不是件容易的事,一定經過我的filter。

其實俾我再選,我唔會選做太有錢人的秘書,因為佢地要求高,又好多機密野,好多唔俾得人知,就算俾我知道左,要好守得秘密;而且佢間屋太大,狗屎垃圾都要理埋,前排先忙完裝修搞到我一頭煙。做秘書,就係大至一些好重要的機密,到小至屋企隻狗拗柴都關你事,而且要以一貫專業的做法處理,要做得好好睇睇。

第二我唔鍾意做太有錢人的秘書,就是佢地唔多唔少睇你唔起,我最憎我老闆覺得佢啲friends好巴閉,come on!我唔恨見到明星,亦唔恨見到富豪,而的確地,佢地真係識你老鼠,記得下你叫咩名同個樣已經好好。所以我都好憎應酬呢啲人。

第三,可以親近我老闆的,都是位高權重的人,普通經理仔無資格見佢,所以日日來office的客人,都是上左年紀的阿叔,好少後生仔,所以咁耐以來,我都無在工作上發過市 (that’s why我話好)。唯一有得望下的,就是這些阿叔啲仔,不過好多其實都仲好細個,廿一、二歲讀緊大學。

但,都有一個係同我一樣大既!我接觸最多是他的父母,即我老闆的好朋友,是我見過最好最好的老人家兼客人,超有禮貌,對我們這些「下人」都無架子,次次上來都會買野俾我同其他同事食,又會俾tips俾司機。他的兒子秉承父母的謙虛有禮,自小受良好教育,人又靚仔又斯文,上親來都會對我微笑 (好多其他客對眼生響額頭度),教Betty每次見到他都有少女心跳的感覺!

這就是「天」。

每個女仔都渴望識到個咁好條件既男仔,但當這個人真的出現在面前時,作為背景草根,條件普通的女生,有著說不出的自卑,你咩新鮮蘿蔔皮配得起人?先不說人家有無女朋友 (無見佢戴介子,google佢主要講佢工作,私人生活好低調無人寫過),有時我望住塊鏡,雖然也算是個靚女,但說到好好條件的男生,再看看其他阿叔的千金,讀長春藤大學,放假係去new york睇fashion show,我就覺得自己好渺小,好無自信。

再說,其實我老闆唔鍾意我同啲客太熟,要保持返距離,始終大家身分不同。所以俏秘書識有錢仔,只有2個可能性:

  1. TVB drama
  2. 秘書同老闆/客有路 (即係有某種特殊關係,你懂的~)

否則一般秘書在客的層面上其實好卑微,當然在辦公室來說,我是老闆身邊的人,無人敢得罪我,公司的人同事,老闆都會問我意見。

  
上次Lovestruck我講漏左第8個騎哩怪,佢好多野講,對我好似好有興趣,但我實在忍受不到在Lovestruck mailbox當msn咁傾,login/out好煩,我等了2星期佢都唔開口,於是我主動將我的wechat告知他,叫佢add我,點知佢答我:

「我無wechat架!」

然後繼續轟炸我的Lovestruck mailbox,下場當然是再得不到我的回覆。而他真的無去嘗試download wechat去add我。come on阿生,你而家係俾左錢想識女仔,每一個女仔的contact都好珍貴,家下我主動俾你你都唔要,你係咪傻架?就等如有個靚女同你講:

「你可唔可以錫我一啖?」

「我⋯⋯我⋯⋯我唔識錫女仔架!我⋯⋯我怕醜!」

你係個女仔係咪想星巴佢先?

這是「地」。

再最近Betty join左一個yoga group,有個男仔message我:

“Hello, I call Peter”

Call? 呢句係英文定廣東話?

算啦,都有覆佢,到夜晚:

“You sleeped yet?”

其實我不是歧視英文不好的人,但一些grammar mistakes係好基本,小學生都識,可以想像得到呢個人條件有幾好,同以這樣的英文如何在公司做到高職位。這樣的email send出街,真係笑大人個口兼嚇親人。

天與地,相差太遠。Betty夾在中間,有點思覺失調。

Leave a comment