Lovestruck用後感

其實一直都想寫,有時唔得閒,有時無mood,但我發現我寫的Lovestruck blog keep住有人睇,所以我都想分享下。

坦白講,如果有好特別的感受,我一早就寫左,不過真係無乜料到,加上我玩之前無咩期望,所以都無話好失望。我在membership到期前一日識左個韓國肥仔,類似金正恩咁既樣加副眼鏡,本來無咩興趣,係臨尾叫做打包埋唔好蝕,所以最後加在我wechat的有:

  1. A貨金正恩 28
  2. 香港普通高瘦四眼男 28
  3. 48歲醫生 (之前我post有提及過佢)
  4. 在廣州做酒店的準博士生 38
  5. 死話要見面不想浪費時間chit chat的不知所謂男 38
  6. 見面甩底仲講大話的美國男 42
  7. *23/8 update* 妄想成為全港最top的前地產經紀 30

Online Dating令我心灰意冷的地方,就是明明都無咩興趣,但最後都係得個桔。即係識左叫有人追下獻殷勤,都叫做有點世藝。

我只可以講,好多現實生活中識唔到女仔的男仔,性格都有嚴重缺憾,好怕做主動,同好介意女仔的一舉一動。例如醫生咁,我只係無覆佢一次message,佢就唔敢再搵我;4眼男係好怕搵話題,有時傾到悶悶地,佢係無嘗試講點什麼可以令大家了解多一點,例如佢可以問下我工作、屋企、興趣,唔係下下我做女仔去搵話題。博士呢,係個自視好高的人,佢講左句:「如果我今年仲識唔到女朋友,我就會去讀博士」。我好直接同佢講,乜你想教書咩?佢話唔係,我話咁你不如慳返點錢買樓啦!都40歲,又有碩士了,仲讀乜鬼書⋯⋯ well 只係傾計咁傾,大家好明顯思路不同,唔岩key。死要見面那條友,唔該去搵援交啦,溝靚妹岩佢,我話我連你最基本的background、為人都不知道,見咩面?點解要見,為咩要見?想知我係咪豬排?係咪大肥婆?在我而言,見面係對對方有基本的認知,岩傾,想認識對方多一點,當然順勢睇埋對方外表合唔合心意,再決定可否進一步發展定係做普通朋友。我好憎男仔成日藉辭傾計浪費時間,見面最直接,其實根本就係以個女仔的外表行先,但講到大條道理。同埋我可以話你知,有好多其實出到來好鵪春,簡直不知所謂!仲要唔該,又唔係靚仔,仲幾矮,聲稱168,隨時出到來係165。

 
A貨金正恩呢,就係另一種情形,就係佢係oppa,對於好多有虛榮心的香港女仔,有個oppa男友好巴閉,所以佢都話,公司的女仔好鍾意搵佢食lunch,雖然⋯⋯佢係金正恩咁既樣,但響香港其實係有market,而且,其實金正恩肥嘟嘟都幾可愛呀,只係痴痴地線隨時掉個導彈出來。A貨金正恩其實係ABK,即係American Born Korean,講英文為主,識基本韓文。所以嘛,我覺得佢係後期響Lovestruck又好,公司又好識左第二個,所以就無再搵我了。

最後的美國男仲底死,whatsapp左約一個月,佢好興唔覆我幾日,之後又say hi撩傾計,所以我們的溝通係好間斷,到佢約我出來見,我覺得速戰速決啦,唔岩快點收大家皮不用浪費時間。本來約好星期六晚飯,但未約好去邊間餐廳,咁我等啦,等到星期六下午佢都無聲氣,咁我就message佢,而他是第二天的晚上11點幾才若無其事的回覆,對話如下:

 
你有無病呀?!

我其後媽叉佢一輪就block and delete! 佢之後仲話入左醫院昏迷左好多個鐘連電話都拎唔起所以通知唔到我,我竟然唔體諒佢令佢好傷心。條友都痴膠花,應該入電視台做編劇,呢個咁既故仔,連我8歲的表妹都唔會信。這些咪超級騎哩囉!竟然連見一個女仔的勇氣都無,但可能阿媽同朋友教落要主動約女仔去街,but come on, he is 42! 真係嚇親,世間上竟然有些咁既人。如果你真人無相咁靚仔後生,可以照直講,反正遲早都要面對。可想而知我對男人已經無要求都咁既地步,我都唔介意你間歇性覆我message,搏出來見可以速戰速決,都竟然咁幸運遇到咁騎哩的人。

有時我覺得online dating係睇人,有些人夠主動一玩就識到,但我Betty係個比較慢熱的人,我已經certify左online dating唔岩我。而且有好多真係搵食為主,真係想搵女朋友係好少數,而當中有好多正如我以上咁講好騎哩。我真係寧願去做多堂瑜珈好過!

*23/8 update* 第7位騎哩怪其實都好經典,我竟然唔記得左佢!追加都一定要講!30歲的一個肥仔,個樣尚算四正,無記錯住南豐新村,在美國讀大學回流返來,自己開賣運動用品的公司,小公司小生意。講講下,佢先講起以前係做地產經紀,話賣的是過千萬的單位,佣金好和味,覺得呢行好有前景,不過撈極都撈唔起,話呢個社會唔公平,啲人無實力,靠把口靠關係就搶到生意,佢唔服氣,到呢一刻都認為自己係可以上位的那一個。我話,做sales就係靠把口靠關係架啦,把口其實好值錢,你叫我陪飲酒做歡樂小姐氹客開心,我做唔到,所以我撈左咁多年PR都上唔到位,還好我立左心場轉行了,對以前多姿多彩的生活也沒有留戀。

肥仔知我做秘書,有點看不起我的工作,覺得只是個OL,問我「點解唔做sales? Sales搵到錢喎!」我心諗,又唔見你搵到錢?最後仲要轉行?我覺得條問題好白痴,我舉左個例,點解你唔去選港男?港男成名快喎,可以拍戲做明星,仲隨時搵到個闊太包養你,當然我係講笑咁講,都係傾下計。一個人要向前望,而不是活在過去,我Betty不嬲都好直,我話以你咁靜同咁唔進取的性格,根本唔適合做sales,而家開公司幾好,因為無咁黑暗,簡單啲。點知佢竟然嬲我咁話佢,鬧左我一輪然後block左我。識到我Betty咁老實點醒你,多謝都無聲,仲要不禮貌的block我。坦白講,我咁大個女都未俾男仔block過。

結論:一啲做事不切實際,活在過去,仲要小氣、不肯接受人批評、心胸狹窄的男人,真係OH MY GOD! 

4 thoughts on “Lovestruck用後感

  1. 一路睇一路笑,收佢地皮啦,冇個正常
    識人唔難識,識到後溝通先知奶野,我遇唔少,之前同你講搵我攝時間個女仔,後尾佢又約我,最後冇咗回事.
    後尾識第二個,識咗幾星期佢話已經有心儀對象

Leave a comment